Σάββατο 11 Ιουνίου 2005

Διαλογος μεταξυ φιλων

Ευτχως που μου τηλεφωνησες
Παλι γκρινιαζεις
Δε γκρινιαζω απλως απογοητευομαι
Να σου πω δε θα σου δινω κι αναφορα
Οχι βεβαια, εγω ομως πρεπει να σου δινω αναφορα γιατι αν δεν το κανω εισπραττω μουτρα και σκατα και εχεις να με παρεις απο χθες και κατι συμβαινει και μπλα μπλα μπλα μπαρμπουτσαλα
Μα τι λες τωρα
Λεω αυτο που εγινε την περασμενη βδομαδα που δεν μου εφταναν τα προβληματα μου
ειχα και την υστερια στο τηλεφωνο.
Βεβαια δεν ξερω γιατι καθομαι και σου παραπονιεμαι αφου το εχεις πει ξεκαθαρα θα το κλεισω το κινητο και θα βουτηχτω στο νερο
Πολυ σωστα
ΟΚ παρε με τοτε οταν ξεβουτηχτεις
Ουφ!
Επισης μη με παρεις να μου πεις ειμαι χαλια κλπ
Γιατι ?
γιατι εγω το παιρνω σοβαρα και μετα εσυ το ξεχνας γιατι βεβαια δεν το εννοεις κι εγω ανησυχω μηπως επαθες κατι και εσυ εχεις εξαφανιστει
Αμαν πια με την γκρινια σου
Ειλικρινα σκεφτομαι να σταματησω τα τηλεφωνηματα προς ολους περα απο τα 3 λεπτα
Και οικονομια θα κανω και το σημαντικοτερο αν θελω να μιλησω σε καποιον θα μιλαμε face to face.
Αν θελεις λοιπον να μου κατι παρε με να κλεισουμε ραντεβου να τα πουμε απο κοντα
Ναι οποτε μπορεις θα τα πουμε απο κοντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: