Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2006

Εχουμε και λεμε ...

Λοιπον για να πω την αληθεια, την βαριεμαι την κουζινα.
Η μαλλον την αγαπώ τοσο όσο μπορει να αγαπησει κανεις ενα χομπυ.
Ωραιο, συναρπαστικο, χορταστικο και γεματο χαρες, αλλα basta cosi!
Εγω αγαπω τις λεξεις, τα λογια , τις εικονες, τις ιστοριες και τους ρολους.
Αυτο ειναι το παθος μου και το επαγγελμα μου.
Μπορει να εχω γραψει και δημιουργησει ιστοριες με μαγειρες, με ερωτες, ιντριγκες και μαγειρεματα παντος είδους αλλα ουφ βερεθηκα οικτρα να περιγραφω και να απαριθμω στεγνα, υλικα και οδηγιες για να μαγειρεψεις.
Αλλωστε ειναι κάτι στο οποιο δεν πιστευω.
Κι εγω διαβαζω και συνταγες και οδηγιες.
Στο τελος βαζω τα υλικα στην σειρα και ο θεος βοηθος, καμια φορα ουτε καν ολα τα υλικα οσα βρω και οσα ανακαλυψω.
Κι αυτο να κανετε κι εσεις και το θαυμα μπορει να προκυψει απο εκει που δεν το περιμενεις.

Ετσι λοιπον επιστρεφω στις λατρεμενες εικονες , λογια , λεξεις και ονειροφαντασιες.
Εχουμε και λεμε

Ο Λενυ εχει μωρο. Κοιμουνται αγκαλια.

Η Εριν αρραβωνιαστηκε. Τον Κεφαλα με τα τεραστια αυτια.

Η Ξανθια μπορει να εγινε Προεδρος της PLus.

O Σακης θα βγει με υποβρυχιο.

Η Λετι γνωρισε το παιδι του Αλεξ.

Ο Σιλας ειναι σκερτσοζος και κουτοπονηρος.

Το Πλαισιο εχει τα καλυτερα σκουλικα.

Το Νου παλι εχει διπλοβαρδια.

Η Μπουτου την πεφτει στον Γιαννακη.

Η αγαπη μας θα ζει για παντα.
Φιλια.

1 σχόλιο:

nanakos είπε...

Ποιός είναι ο Κεφάλας και πόσο τεράστια είναι τ' αυτιά του??