Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2005

Οι καλυτεροι μου φιλοι! two legged freaks


Μεσολαβησαν πολλες φιλεναδες, αλλες πολυ ενθερμες κι αλλες οχι και τοσο , τελικα μονο μια ηρθε με την δυναμη και την επιμονη που την χαρακτηριζει για να μεινει , in good times and not so good times, always there ... μαζι με το Ναμπουκο και τη Λολορια που εχει χωσει τη μουριτσα της στην ακρη της φωτογραφιας.


κι εκει που ημουν βεβαιη οτι το μεριδιο μου στη ζωη απο καλους φιλους το ειχα ηδη εξαντλησει - μαζι με το μεριδιο μου στις σοκολατες, παστες και τα συναφη - μπηκε στην ζωη μου τρεχοντας, ενα αγορι τσουπωτο κι ομορφο, με ακομα ομορφοτερη ψυχη ...
φερνοντας μαζι με αλλα και την ανανεωμενη μου μεριδα σε γλυκα, παγωτα, τηγανητες πατατες twisters, goudoulinia και αμετρητα μεταμεσονυχτια τηλεφωνηματα - ακομα κι οταν κοιμαται στον διπλανο καναπε

2 σχόλια:

nanakos είπε...

Mικρή μου De-Lovely, είχα να συγκινηθώ τόσο από τότε που η Σούζυ μου κανε Πρωτοχρονιάτικο δώρο τον πύλινο κουμπαρά με τη χρυσή λίρα μέσα! Και όπως δείχνει και η Charlie's Angel φωτογραφία, στηρίξου πάνω μου και θα τρέξω να σε σώσω!
P.S. I Love You!

mauvais garçon είπε...

Καλέ τι λες τώρα; Μέχρι κι εγώ συγκινήθηκα! Λέω μάλιστα να πάω στη θάλασσα και να μπαίνω και να βγαίνω - και να μπαίνω και να βγαίνω- και να μπαίνω και να βγαίνω μέχρις ότου κάποιος με βγάλει κιεμένα τέτοια φωτογραφία!